# W rpg obowiązują ogólne zasady forum
1.Karta postaci
Każdy kto chce zagrać w rpg musi założyć własną kartę postaci
przykład karty:
Imie: Michel<----- Tutaj wpisz imie twej postaci
Nazwisko: Nowak<----- Nazwisko twej postaci
Pseudo: Krzywy<------ tutaj pseudo
Kraj: Polska<------tutaj z jakiego kraju twoja postac pochodzi
Miasto: Warszawa<----- z jakiego miasta pochodzi
Gang: Brak <------ Do jakiego gangu aktualnie nalezysz
Wyposazenie: <------ wpisz swe wyposarzenie (wyposarzenia niemozna sobie odtak wymyslec...wiec wiekrzosc bedzie miala noz i jakies tam itemy np. okulary przeciw sloneczne) Kazdy na poczatku ma 3 sloty w plecaku. Można też mieć przy sobie na start do 13$
-Noz
-wiejskie ubranie
Opis: Michel mieszkal w warszawie...mieszkal z rodzicami itd itp <-------------tutaj piszecie historie swojej postaci, minimalnie ma być 5 linijek
//karta by matejss
Karty postaci muszą być akceptowane przez admina, w przypadku gdy jeden admin przedstawi swoją kartę, drugi musi ją zakceptować
2.Miasto
W mieście znajdują się wszelkie budynki użytkowe, w których można kupować różne rzeczy.
Budynki użytkowe można okradać, napadać i przejmować przez gangi. Każdy obiekt przejęty przez gang to 5$ dziennie dla gangu. Za zdobyte pieniądze można kupować np bronie dla gangu
W mieście znajdują się też ulice na których można uprawiać kradzież kieszonkową, kraść samochody, walczyć z innymi gangami, mieć misje itd.
Sklepy w mieście to miejsce zarabiania jak i wydawania pieniędzy. Zarabiać w nich można poprzez prace jako sprzedawca, a wydawać pieniądze można na różne rzeczy od chusteczek higienicznych po ak-47. W sklepie można kupować tylko kiedy ma on sprzedawce.
- sposób kupowania w sklepie (przykład)
1 post - Gracz - Poproszę to piwo, mam 5$
Sprzedawca odpowiada w ten sposób w drugim poście
2 post - Sprzedawca - Piwo kosztuje 3$, zostaje ci 2$
Piwo sprzedane
Kafejka w mieście to specjalny sklep którego nikt nie prowadzi, i nikt nie może w nim pracować. W kafejce można odbierać jak i wysyłać emaile np z informacja o dołączenie do gangu, prośbę o prace itp. Koszt 1$ za cały dzień używania.
Paser w mieście to też specjalny sklep którego nikt nie prowadzi i nikt nie może w nim pracować. U pasera można sprzedawać kradzione przedmioty, o ceny będzie się można targować z paserem, ale przeważnie będzie to 1/2 ceny rynkowej przedmiotu.
UWAGA. Paser nie przyjmuje kradzionych samochodów
KAŻDY OBIEKT W MIEŚCIE MUSI MIĘĆ SWOJĄ ULICE ( ulic w rpg może być max 5/6 )
UWAGA każdy obiekt w mieści lub po zanim powinien posiadać zdjęcie ( no google grafika )
3.Domy
W domach mieszkamy, przechowywujemy sprzęt, śpimy itp
Domy graczy można okradać, przejmować przez gang. Dom przez gang może być używany jako siedziba lub źródło zysku. Za pozwolenie mieszkania w danym budynku gang może pobierać opłatę max 2$ dziennie.
Mile widziane było by zdjęcie domu, i jego historia
Każdy dom musi stać na jakiejś ulicy ( proszę nie wymyślać zbyt dużo ulic bo bezie bałagan góra 5 ulic ma byc w rpg)
np ul.sklepowa
4.Gangi
W naszym rpg będą prawdopodobnie tylko 2 gangi ze względu na ilość graczy, choć nie jest to dokońca pewne
Każdy gang musi mieć swoja siedzibę w dziale Domy graczy i Siedziby gangów.
Każdy gang musi mieć statut w dziale gangi. Czyli informacje o liczbie członków, rangach, ilości kasy na koncie gangu, przejętych obiektach, siedzibie, motto
Przykład:
gang: The lost And damned
siedziba: Clubhause The lost And damned ul.fajna
członkowie: Johny Kelbitz - ( ranga* )
kasa: 11$
Przejęte obiekty: 0
motto: Ab equis ad asinos - Z koni na osły; z deszczu pod rynnę
*każdy gang wymyśla swoje własne rangi
5.Sygnatura
W sygnaturze musi się znajdować aktualna liczba $, aktualny eqwipunek, aktualny stan zdrowia oraz aktualne miejsce pobytu
przykład:
__________________________________________________________________________________________
Eq: stan zdrowia: złamana noga
- 12$ miejsce pobytu: dom
- nóż
- granat
6.NPC
NPC w naszym rpg to postacie poboczne tzn drugoplanowe. Każdy kto wymyślił danego npc musi zrobić jego kartę postaci w dziale NPC. Karta postaci npc musi wyglądać tak samo jak karta zwykłej postaci z tym że większy nacisk jest kładziony na historie bohatera. Tylko ten kto wymyślił danego npc może kierować jego ruchami. Jednakże npc tu postacie drugoplanowe, mają one tylko urozmaicić hisotorie.
NPC mogą mieć domy choć nie muszą, mogą kupować, ale nie mogą zbierać pieniędzy, trenować umiejętności itd.
UWAGA Inny gracz który nie wymyślił danego npc może nim sterować tylko przez rozmowe
UWAGA Niemożna pisać postów jako npc, chyba że post piszemy jako postać pierwszoplanowa a npc jest tylko poboczny
OUH i to by było na tyle, ciekawe kto przeczytał do końca
Regulamin w razie czego będzie na bieżąco aktualizowany!
Offline